Dygcgr ikincimucizemmmm bende aynı durumdayım. doğumum okul dönemine denk geliyo valla napıcam şimdiden içim içimi yiyor.1. Sınıf olmasaydı bu kadar kafaya takmazdım ama ya ilgilenemezsem diye korkuyorum
Savciergoc Bsr_195 merhabalar benim de ikinci hamileliğim 2 buçuk yaşında oğlum var ,allah nasip ederse Mayıs başı gibi kızım olucak 29. Haftamızdayız ,araları tam 3 yaş olucak bakalım 🤭😇
ikincimucizemmmm Dygcgr ilgilenirsiniz merak etmeyin Allah yardım eder ben öle düşünüyorum oğlum çok sıkılıyor evde ve sürekli bir kardeş istiyordu tek başınada çocuk sıkılıyor ne yapalım bir şekilde idare edicex
annevehamile11 Bsr_195 benimde oğlum 2 yaşında. 4 gün sonra kızım olacak inşallah. Bende çok korkuyorum gurbetteyim. Ama inanıyorum ki Allah nasip ettiyse yardım da edecektir. Nice arayıp bulamayanlar var. 2. Olsun diye deneyip deneyip olmayanlar var. Allah aratmadan nasip etti çok şükür. Yar ve yardımcımız ancak Rabbim 🥰
Alyamm_ Bsr_195 İkinci hamileliğim kızım 26 aylık 21 haftalıkta hamileyim yetememekten, yetişememekten bende çok korkuyorum 😔
Minikkus01 7 yaşında bir kızım 3 yaşında bir oglum 37 haftalik gebeyim 27 yaşındayım sonumuz iyi olsun valla
ElifLeyla Bsr_195 Bsr_195 benimde ikinci gebeliğim kızım 22 aylık. Şimdi de 21 haftalık oğluma gebeyim aynen çok endişeliyim ne yapacam bilmiyorum kızım çok küçük herkes ilerisi için iyi olacak ama zor olacak diyorlar🤔
Ayseogl Benimde 3.gebeligim ilk kızım 6 ikinci kızım 4 karnimdako 4 aylık bakalım üç çocuklu hayat nasıl olacak heyecanlıyım
zeytinkiz Bsr_195 benim ilk 🤭 ama cok yakın 2 arkadaşım bu sekilde oldu dogumdan 3-4 ay sonra hamile kaldılar kaza ile. İlk zamanlar zor oluyor anne yoruluyor ama bebekler beraber büyüyor birbirlerine arkadaş oluyorlar inşallah sizde o zorlukları bir an önce kolaylıkla atlatırsın 🤗
19912021 Bsr_195 Endişelenmeyin Allah nasip ettiyse bakma kolaylığı da verir benimde 2.gebeligim oğlum 3 yaşında bakalım 2. Yi bekliyoruz hayırlısı ile
Dyg61 Bsr_195 benımde oğlum 2 buçuk yaşında 13+5 günlük hamileyim tahmini kız olcakmış 😌Allah hepimize kolaylık versin 🤲🏻
Funda38 Bsr_195 oglum 3 yasini 3 ay gecti suan ikinci hamileligim 29+0 haftalik ortalama 2.5 ay sonra dogum olacak insallah
Ebrununbebe Bsr_195 ikinci gebeliğim 16+4 deyim. Bide sezeryan olmuştum ilkini. 🙈🙈 Kızımda 11 buçuk aylık 😂 acaip korkuom
ruyadandunyaya İki gebelik arasında 4 yaş olmalı 3 yaşında çocuklar ben merkezli oluyorlar 4 yaş çok ideal ben şahsen kendime güvenmiyorum yapamam diye zaten doğeu da bulmuyorum kendi fikrim tabiki
Aysedamladeniz Bsr_195 3. Hamileligim buyuk kizim 13 ’e giricek oglum 6, 3.mde bir iki haftaya dogacak insallah ❤️
Sonaygonca Bsr_195 bnm 6 yaşında oğlum var 2 yaşında da kızım mayis ta doğum yapacam 3. Ye çok korkuyorum bnde 3. Yanlışlıkla oldu 🙈🤣🤣