Hap olarak tavsiye etmedi benim doktorum vajinal kullan dedi yan etkisi çok olur dedi. 7+2 deyim baş ağrısı uyku halsizlik mide bulantısı yaşıyorum haptan mı gebelikten mi bilemiyorum ama pek iyi değilim. İnşallah sağlıkla gelsin de gerisi gelir geçer