Trabzon21 ben ilk dört ay kullandım ama kanamam olduğu için değil. Kist vardı bebeğin yanında zararsızdı ama belki zararı olur düşüğe sebep olur diye vermişti doktor. Dört ay boyunca kullandım kistte kendiliğinden kayboldu ilk başta ağız yoluyla alıyordum günde 3 defa. Bulantı yaptığı için fitil olarak kullandım, ilk ay günde 3, sonra günde 2 olarak kullandım. Bırakmama yakında günde 1 alıyordum😇