Sevdalianne aminn inşallah. herşey yolunda gözüküyordu doktorun dediği kadarıyla gelişimi sağlığı. ama bebeğimi otopsiye göndermedim. genetik testlerimde de çok önemsemedikleri düzeyde pıhtılaşma ( heterezigot) çıktı kimi doktor bu sebepten olsa o haftaya kadar anne karnında yaşamazdı diyo kimisi olabilir son haftada bile bu sebepten ötürü olmuş olabilir diyor dünya kadar doktor gezdim ankara’da ama hiç biri net bişey söylemiyor. tedbir amaçlı kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum şuan. bu süreçte de güven vericek bilgisine tecrübesine inanabilceğim bi dokto olsun istiyorum oyüzden 20 . haftaya giricem gebeliğim başından beri birsürü doktorla görüştüm ama ön yargıyla gittim hepside ön yargılarıma tuz biber kattı. ama gülenay hocayı bilmediğim bi sebepten ötürü bu sefer tamam diyorum içimden inşallah öyle olur 🌸