Sevdalianne ay sonunda denk geldi çok şükür ya gülenay hocaya giden biri 🥰 canım bende önümüzdeki salıya ilk defa randevu aldım ilk gebeliğimde 32 haftalık ölü doğum yaptım. şuanda 19+3 günlük gebeyim gitmediğim doktor kalmadı en son dedim bu doktora da gideyim artık ve paket alayım artık nasip diyodum. kendisi nasıl bi doktor çok merak ediyorum yorumlar hep iyi maşallah.numarasını veriyor mu paket alınca doğuma geliyor mu acaba cevaplarsan çok makbule geçicek 🌸