İlk doğumumda bende üniversite hastanesinde kontrollerimi yaptırıp özelde doğum yaptım nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama 19 Mayıs hastanesi Dikmen’de Baran hoca var kesinlikle tavsiye edebileceğim çok tatlı bir doktor şu an ikinciye hamileyim başından beri orda takibim yapılıyor doğum ücreti de makul bir fiyat 3bin küsür lira fln