Dmlsnr Arkadaşlar merhaba. Ben şu an Ankara şehir hastanesinde normal kontrollerime gidiyorum. Ama doğumu özel hastanede yapmayı düşünüyorum. Bana Ankara da önerebileceğiniz bütçemizi çok aşmadan bi hastane tavsiyeniz var mı?
Sevdalianne Dmlsnr ben lokman hekim akaya gidiyorum. Kasim ayinda paket aldim 6500e. Zam gelicek diyorlardı yilbasinda ne kadar oldu bilmiyorum. Henuz dohum yapmadim 26 haftaligim doktorum gulenay türkmen perinatoloji uzmani cok memnunum doktorumdan
Garfield06 Dmlsnr liv hospital türkan örnek gülpınar canım ben memnunum kurtajimi da kendisi yapti cokta iyi bir insan önerebilirim. Ama dogum fiyatlarini bilmiyorum
Dmlsnr Tanriverdieesra ya ben açıkçası yanımda eşim yada annem olsun çok istiyorum ama devlet hastanesinde bildiğim kadarıyla kimse almıyorlar içeri
Dmlsnr Sevdalianne ben paket düşünmüyorum ya. Sadece doğum ne kadar acaba. Etlik lokman hekimi çok duydum bende
meryemerdemir Sevdalianne ay sonunda denk geldi çok şükür ya gülenay hocaya giden biri 🥰 canım bende önümüzdeki salıya ilk defa randevu aldım ilk gebeliğimde 32 haftalık ölü doğum yaptım. şuanda 19+3 günlük gebeyim gitmediğim doktor kalmadı en son dedim bu doktora da gideyim artık ve paket alayım artık nasip diyodum. kendisi nasıl bi doktor çok merak ediyorum yorumlar hep iyi maşallah.numarasını veriyor mu paket alınca doğuma geliyor mu acaba cevaplarsan çok makbule geçicek 🌸
Calss @Dmlsnr canım hangi doktora gidiyorsun şehir hastanesinde ? Bu arada özelde ben Çiğdem Güler’i düşünüyorum doğum için.
Dmlsnr Calss şu an Şeyda hocaya gidiyorum. Ama bundan sonra hep Fatma Salih’ten alıcam randevu. Sen hangisine gidiyorsun :)
Sevdalianne Dmlsnr sezeryan 3000 üstü die duymustum ama emin degilim.aslinda etlik lokman hekim evime yakın ama ben ikiz gebeyim erken dogum ihtimaline karşı yogun bakimi olsun die akaya gidiyorum. Etlige gidersen meltem antalyaliyi duydum arkadaşlarım onda sezeryan oldu memnun kaldiklarini söylüyorlardı
Sevdalianne Dmlsnr Dmlsnr yakin zamanda bi arkadaşım sehir hastanesinde dogum yapti yaninda annesi kaldi. biraz sezeryanda sıkıntı yaşamış o kendiyle ilgili bi durum ama cok yapisigi varmış karninda cok kanamasi olmus. Doktorlardan felan cok memnun kalmis ama vok güzel ilgilenmisler
Tanriverdieesra Dmlsnr bildiğim kadariyla sehir hastanesi 1 tane refekatci aliyor diye biliyorum kac haftalik gebesiniz?
merviskoooo Dmlsnr özel kliniği var 4 5 özel hastane ile anlaşmalı çalışıyor siz hangisini secerseniz ona gore ücreti
Beyzaa12 Ben Keçiören Medical Parka gidiyorum paket şeklinde 7500₺ ama sadece doğum ne kadar bilmiyorum☺️
Buss1 Bende şehir hastanesine gidiyorum doğumuda orda yapmayı düşünüyorum ama bişeyi merak ediyorum sürekli Fatma salihe randevu alıyorum. Doğumada onun girme ihtimali var mı nasıl oluyo biliyo musunuz acaba. Doğuma giren doktor o gün kim varsa o mu oluyo
Tanriverdieesra irorkay Dmlsnr ben gittim memnunum cok iyi doktor oldugunu söylüyolar ama ne kadar dogru bilemem
Buss1 Dmlsnr memnunum çok şükür ilgileniyor baya ne sorarsan cevaplıyor diğer doktorlara göre daha ilgili bence
Buss1 Dmlsnr en az 2 hafta öncesinden almanız lazım mhrs den alıyorum ben hep saat 16.00 da bir sonraki günün randevusu açılıyo o yüzden ona dikkat edin. Bide randevu bulanamadı mı hatırlat kısmı var randevu açılırsa msj geliyo direk randevu var alın die.