umudumvar2 tamam da nasil güler yüzlü olmayacaksın canim ?
Eşinin ailesi sonuç da herşey karşılık değil mi ben kötü davransam yuzum asik olsa onlarda aynı şekilde bana davranır.
Evet bence burda daha rahatlar temizlik dertleri yok yemek dertleri yok ben elimi temizliğe atınca anne kiz giderler. Yemek hazır olur gelirler sabah kahvaltı hazırlanır yenilir içilir kaldırılır yıkanır onlara göre hava hoş. Ama ben ekmeklerine yağ sürüyorsam aynısını bana da yapmaları lazım karşılıklı sonucda. Kalkıp da bu şekilde sürekli kalmaları oğullarıyla gelinin arasını açmak oluyor. Istedikleri buysa yaparlar yuva da yıkarlar comak sokmak istiyorlar buyursunlar artık. Sürekli onlar yüzünden huzurum bozuluyor.