minikcivcivim dinliyorum yıldızcım şu hayatta evlat hasreti ve acısıyla sınanmak ne kadar ağır benim üç yıl oluyor yaşım 29 oldu tüm testler yapıldı olmuyor olmuyor tüm kürleri otları denedim tedavilei oldum eşimde de sıkıntı yok sebepsiz infertlte dediler evlat kokusu içime çekmeden ölmekten korkuyorum heralde bu şarkı da beni etkiledi şu an yazdıkça yazdım 😪😪😪😪