umudumvar2 canım eşim gelicek işi var biraz bende onunla ezcaneye gidicen alicam bugün 🙏 ama belim ağrımıyor ya rüya gördüm yine ..
Ama bu kötüydü ya bak rüya da hafif kanama geliyor benden bende kan veriyorum beta 18 çıkıyor doktor var ama düşük yapıyorsun diyor ilaç yazıyor içiyorum ama yine kan geliyor görüyorum düşüp bayılıyordum kötüydü 😞