minikcivcivim zohreeeee ilk idrarla ve sıvı almadan yapacaksın canim elinde varsa yine yap derim hemen üzülme stres yapma canim 🌸
blueberyy00 minikcivcivim bence içini karartma verebiliyorsan kan ver yok sa bi test daha yap varsa illaki koyulaşma göreceksin
minikcivcivim blueberyy00 inşallah canim cesaretimi toplar toplamaz vericem ınşallah 🙏teşekkür ederim ❤
minikcivcivim Ronya23 canım sen keseyi gördün mü? Birde kaç haftalık görünüyor yani doktor sana 4+1 demiz uygulama kaç haftalık gösteriyor
minikcivcivim Ronya23 birde sende normalde 17 şubatı bekliyormuşsun BAT olarak en son adetin ne zamandı canim sentinel yakınız sanki
Ronya23 minikcivcivim canim allahın izniyle hiç birşey olmicak korkma ve gide bliorsan bir test yapsaydın çok iyi olurdu boşuna bukadar stres yaşamazdın canım
Ronya23 minikcivcivim canim uygulamada 4+1 ve doktorda bugün öyle dedi ..keseyi gorduk canım şükür herşey yolunda sallı da gel bebeği görelim dedi inşallah onuda gorsem tam icim rahatlicak
Ronya23 minikcivcivim canm ben 17 ocak da adet oldum bu 16 yada 17 şubatta adet olacaktim ..evet seninle yakınız canm
Ronya23 minikcivcivim ayyy inşallah inşallah bu sefer de diğerleri gbi olmaz rabbim yüzümüze baksın inşallah
Ronya23 minikcivcivim süper olur ya beraber süreçleri birbirimize anlatırız falan süper olur ya inşallah hamilesindir canım benim
minikcivcivim Ronya23 inşallah canim benim inşallah canim yanlış anlamazsan 30 gun de felan mi adet oluyorsun
Ronya23 minikcivcivim evet canım dr bana dior 28 günde bir oluyorsun ama kendim hesaplamam 30 günde bir mersela diğer ay 17 olsam bu ay ya 16 yada 17