sedrettinyasemin75 Svdkcbyk 41+1 canım bekliyoruz artık bitsin istiyorum sanırım yarın suni ile başlatılacak doğum
Yesimdokuyucu Ceren25 cnm bn 34 haftalıkken sancm vardı nst de çıkmamıştı ama 2 cm açıklık vardı halen bekliyorum
hazal544 bende 38+5 oldum, bebeğin hareketleri iki gündür azaldı, eski güçlü tekmeler gitti, böyle olan var mı acaba yaa
Duygusuz hazal544 evet benimde öyle 4 gündür falan Dr dogum kanalına girdii içindir dedi günde 10 kere hissediyorsan sorun olmaz dedi
Mrsteking Selam bizde 38+2 yiz bekliyoruz bakalım küçük bey ne zaman gelecek 💕 bu arada spor yürüyüş squat falan henüz ben başlamadım
ebruli_ Duygusuz benimde 38+1 yarın sezeryan doğumum var sizinkinin cinsiyet nedir ve kilosu ne kadar 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım tüm anneleri ve bebekleri Rabbim korusun inşallah
Tatlianne_ Duygusuz göbeğiniz hiç aşağı düştü mü acaba sizinle günlerimiz aynı çok nadir arada yalancı sancı dışında bir belirti yok hareketleri de eskisi kadar sert ve sık degil göbeğimde her zamanki gibi yukarıda tabi alakası var mıdır bilmiyorum ama kaynanamlar göbeğin düşmemiş daha günün çok var diyorlar. Çatı muayenesi falanda olmadım henüz
Duygusuz Tatlianne_ evet karnım asagıda ara ara sancılarım oluyor asagı indigi de belli normalde ta kaburgalarımda hissederdim hareketleri şimdi daha asagıda hareket ediyor
Duygusuz Tatlianne_ inşallah ben cok korkuyorum ilkinde kanamam durmamıstı ve benim annemde 2.dogumunda kan kaybından vefat etmişti o yüzden cok korkuyorum dua eder misiniz benşm için inşa sizinde kolay dogum unuz olur bebiş saglıkla gelit
Tatlianne_ Duygusuz Çok üzüldüm Allah rahmet eylesin. Hiç kötü şeyler aklına getirme insAllah sağlıklı bir şekilde alacaksın evladını kucağına bunu düşün korkma Allah büyük. Bende iki düşük yaptım ikincide canlı kürtaj oldum bazen o anları düşününce nasıl yapacağım diye çok korkuyorum ama elimden geldikce düşünmemeye çalışıyorum sadece yavrumu kucağıma alacağım ana odaklanıyorum. Zorlukları var illaki ama Rabbim kolaylığını veriyor.Yinede ne gelirse Allah’tan başım gözüm üstüne. Sende sadece dua et olumsuz şeyler düşünme hiç
Elaninannnesi Duygusuz keşke böyle şeyleri yazmasanız buraya . Korkuyorum, benim gibi korkan anneler çoktur eminim:( umarım bu sefer her şey yolunda gider rabbim yardımcınız olsun
Bilgeenur Svdkcbyk gec dogum hikayelerinin pesine dusmus durumdayim😅 40+5 bekliyorum stresli bir sekilde 9 subatti tahmini dogum tarihim👀 40 tan sonra agirlasmak ne demekmis anladm gercekten
Bittercikolataa 39+1 benim kizceminde gelmeye niyeti yokkk🙈 en son 1 cm acikligimiz vardi ara ara yoklayan hafif bel ağrım dışında hiçbir sey yokkk 9 ay geçti gitti şu son 1 hafta geçmiyor yaaa🤦♀️ 4.Trimesteri bile gördük masaAllah😂
likapaa53 Bittercikolataa hiç sorma kuzum bizi bırakmak istemiyorlar korona onlarıda korkuttu içerde sanırım😂
Bittercikolataa likapaa53 Ayy evet kuzum ya gecen bir foto gördüm bebekler anne karnında maskeyle bekliyorlardi🤦♀️😂😂😂 Ağlanacak halimize gülüyoruz yaa 😃😃