Kader arkadaşlarina bir selam ✌️🤦🙋🙋 40.0 olcz pazartesi günü İnşallah bizde de tık yok ağrı yok yalancı sancı yok alt tarafta batma var sadce o var bir o da bir umut normal doğum için 😂😂 cuma günü kontrole gttmzde bebek kanala inmemisti açıklık da yoktu bakalm ysrin gdince doktor ne dicek oysaki evde sürekli hareket halindeym inşallah sağ salim normal bir şekilde doğum olur