Bu sene ki Şubat anneleri hepimiz aynı durumdayız sanırım Evren’in bize karşı oluşturduğu bir enerji var sanırım 😂 son 1 haftamız var tık yok 🐣 sizler ne durumdasınız bebekleriniz nasılsın sizler ne durumdasınız ben ortadan ikiye patlayacak karpuz gibi hissediyorum kendimi 😂 💕