Aysen3434 Rennie gebelere serbest ama vicdan yapacak bi durum yok. Doktor onaylıyorsa kullanıyorum ben. Şu an lansor kullanıyorum. Lansor rennie yanında daha risk teşkil eder aslında. İlk gebeliğimdede kullandım lansoru 3 ay. Şükür hiç bir şey olmadı. Zaten inanın doktor risk oluşturacak şeyi vermez. Sizin yaşadığınız acı bebeğe daha çok zarar. Siz sıkıntılı olunca, oda sıkıntı yaşıyor