Minikasya iş dolayısıyla doğunun bir ücrasındayım ve ilk gebeliğim tecrübe sahibi de değilim bu yüzden çok temkinli gitmek istiyorum. Buradaki doktorlar çok kötü hiç güvenmiyorum. Onların lafıyla da bişey yapmak istemiyorum. Yakında istanbula gidicem bakalım orda ki doktor umun yönlendirmesine göre davranıcam. Ztn renny iyi gelmedi lansor da ağır ilk 3 ay verilir mi bilmiyorum. Ve Okuduğum kadarıyla evet renny gebeliği çok etkileyecek bir ilaç değilmiş ama yine de olabildiğince doğallıktan yanayım, Tabi bu mide ağrısının bebeğe zararı olmayacaksa..