Arwen21 amin inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım. Ben ilk zamanlar şiş göğüsler bir de hafif kaşıntı olmuştu büyüdüğü için sanırım hafif belirtilerle şikayetlerle geldim şimdiye kadar çok ciddi bir şey olmadı çok şükür duyduklarıma göre ben hep şükür ediyorum kendime 😇