Anneeoluyorumm Merhaba 17+6 haftalık hamileyim günde 2 buçuk 3 litre su içmeme rağmen 2-3 gündür ağzım kuruyor boğazım yanıyormuş gibi oluyor bu şekilde bir şey yaşayan var mı neyden kaynaklanıyor olabilir
Elif5361 Anneeoluyorumm Aha ben 😂15+2 olcaz su içmeme rağmen çok içesim geliyor bu seferde tuvalletten çıkamıyorum şekerimi ölçüyorum sıkıntı yok inşallah bi sıkıntı yoktur ☺️
ulviyedemirbas2 Anneeoluyorumm ben de öyledim cok su içiyordum şekerim ölçüdü varmış yuksekmış şimdi şukur inmiş de diet yapıyorum ben de
Arwen21 Anneeoluyorumm ben 8+0 oldum ve ilk günden öyleyim gündüz 3 litre gece 1 lt içiyorum ağız kuruluğundan dolayı uykudan uyanıyorum Dr sordum normal içmen iyi dedi
Anneeoluyorumm NilayRuya normalde şekerim yok ama şeker yükleme testi için de erken bi haftadayım sanki 😏
Anneeoluyorumm Elif5361 aynen 1 bardak su 2 kere tuvalet bazen bıktım artık diye bağırasim geliyor sonra canım bebeğim deyip sakinleşiyorum 😂
NilayRuya Anneeoluyorumm eczanede şu an ölçüm yaparlar mı bilmem ama istersen sağlık ocağında açlık tokluk şekerine baktirabilirsin yükleme için evet erken ağiz kuruluğu diyince aklıma hemen o geldi gebelik şekerin çıktıysa en azından erken önlem.alirlar canım ihmal etme yada.doktoruna danış belki o bakar
Elif5361 Anneeoluyorumm Evet hele uykudan uyanınca o hissi yaşıyorum biraz daha tutayım olayı zaten yok 😆😂imkansız sonra diyorum ki geçici süreler değer birşey olmaz 😂
Anneeoluyorumm NilayRuya teşekkür ederim bi şansımı deniyim sağlık ocağında kontrolüm 22sinde çünkü baya var
Anneeoluyorumm Elif5361 Biraz daha beklesem kacicakmis gibi geliyor 🤭 o yüzden koşuyorum hemen napiyosam bırakıyorum eşim de dalga geçiyor artık banyo biraz büyük olsa yatak atardık diye 😂
Arwen21 Anneeoluyorumm valla canım her sabah suyumu masama koyarlar Benim ki tüp bebek olduğu için hep yatıyorum ve ayarlı olduğu için hiç şaşmaz zorlayarak ta değil ağız kuruluğundan dolayı içiyorum
NilayRuya Anneeoluyorumm dene dene geri çevirmezler büyük ihtimalle çünkü göz ardı edilemez bir durum inşallah şeker değildir çok geçmiş olsun
Anneeoluyorumm Arwen21 su normalde zaten iyi bir şey bazıları istese de icemiyor hamileliğinde sudan tiksinen bile duymuştum ben ondan 4 litre çok güzel dedim 😍 her şey bebeklerimiz için zaten 🥰