mhlady_2021 Anneeoluyorumm hayır canım tsh ın düşük olması iyiymiş. Doktor bozmayalım yüksek çıkarsa bebekte zeka geriliği yapar dedi. Beta hcg hormonu çok çalştığı için tsh düşermiş.