Benim 35 😊 ama ilaçla tutuyoruz içerde bebişi biraz sabırsız erken gelmeye çalışıyor 35 gün beklemez diye düşünüyorum 1-2 hafta sonra ilacı bırakırız gelmesini bekleriz dedi doktorum sancılarım nst de 80 de çıkıyordu 🙈 agrılarım çok fazla oluyor belim agrıyor o geçiyor kasıklarım agrıyor çok agrım olunca sütüm geliyor bu durumda olan var mı ? 😳