Bsra06 açıkçası aynı durumdayım ama dua niyeyine geçer diye korkuyorum yanlış birşey söylemek istemiyorum çoğu gitti azı kaldı çok şükür gün sayıyoruz artık bu açıdan bakalım daha ilk aylarda olan anneler var ozaman hiç gecmiyodu vakit şimdi sayılı günler geciyo sağlıkla gelsin de beklemekte güzel 🤗😊