Tura16 Ben zübeydeye Mustafa altındağa gittim ama doğumuma Murat afşın turan denk geldi nöbetteymiş Zübeyde çok iyi ama işte seni yukarı aldılarmı yakınlarına 3 saatte 1 haber veriyorlar sen onları göremiyorsun işte ama güzel ilgili doktorlar
Mzeynepp Esmaaa zübeydeyi çok mest ediyorlar canm o yüzden zübeydeyi tavsiye ederim. Ben de esentepede yaptm 2500 tl
Nergs199 Esmaaa 4 kişilik büyük ihtimalle .Bn kürtaj olmuştum 4 kişilik odada yatrmislardi. Ama doğumda kaç kişiliktir onu tam bıkmıyorum. Bide üst kata bayan haricindeki kimseyi almıyorlar .doktorları ve çalışanları gerçekten çok iyi .sadece eski hastane olması kötü odalar ı küçük basık.
Sema166 Esmaaa 4 kişilikmiş ve odada lavoba yokmuş ama şevket yılmaz 2 kişilik yeni doğum yapan tanıdıklarım var onlar dedi doktor olarak zübeyde belki ama oda olarak şevket diyolar ben şevkette mustafa burak akselime gittim ilk defa iyi bi doktor denk geldi normalde özele gidiyorum ama şevketin doğum yeri çok kötü insan gibi davranmıyolar bizzat girdim gördüm zebeyde hanımdan memnun olan çok
Esmaaa Dogumdan snra canm 3 kisilk perdeli oda sanrm.dogum yapanlar mi var karisik mi yatiliyo aceba.Tura16
Defnem_26 Hayat hastanesine gidiyorum. Baslarda kanama olmustu zubeydenin aciline gitmstik mustafa altundag nobetciydi 2 gece gozetimdeydim ve cok ilgilendiler hemsirelerde dahil
Duyguhan Esmaaa canim ben ilk bes ay zubeydeye gittim hayatimin en. Buyuk hatasiydi sonra imkanlari zorlayip esentepe tip merkezine gitmeye basladim emre beyde harika bi doktor emel hanimda. Bence imkanini yaratabiliyorsan git cunku ben gecen hafta sancilandigimda zubeyde hanim yakinlarindayim diye oraya gittim yatos verdi sartlari soyledi sok oldum 10 kisilik sanci odasinda yatip bekliyon dogum odasinda yatiyon dogum olana kadar yanina kimse cikmiyo dogumdan sonra da sadece bayanlar geliyo esinle bi paylasimin olmuyo ve bu cok uzucu
Esmaaa Ölume birakilmis gibi.benm esimden baska kimsemde yok.bi kadinda yok yanima.oda iceri giremezse dgum yapamam ki sinirden aglarm Herhalde.bi baska sehrde esin arada gekiyo tek dguma gttginde gelmiyo demisti.demekki o sansliymis Duyguhan
Nlyakts Dogum icin bisey diyemem ama zubeyde hanimda muayene icin murat afşin turan a gittim o kadar ilgili bir doktor ki etrafinizda soran olursa kesinlikle tavsiye ederim hanimlar bursada yasiyor olsam surekli murat beye giderdim ozel doktoru gibi uzun uzun konustuk anlatti herseyi
Nergs199 Nlyakts aynn kesinlikle katiliyorim bnde bursada olsam sürekli ona gderdim mükemmel bi doktor.
Duyguhan Esmaaa canim sen ne tarafta oturuyon ben nilufer ataevler tarafindayim bende gurbetten geldim seni cok, iyi anliyom hamileyim ama birseye ihtiyacin olursa haber ver ama nolur sartlari zorla devlete gitmeki artik yeni yasayla ozelde normal dogum ucretsiz
Tura16 Nergs199 8 kişilik sancı odası var zübeydeyi diyorsan 3 saatten bir Yakınlarına bilgi veriyorlar senle ilgili sancısı başladı su kadar açılması var falan diye
Esmaaa Acilde gitmiştim.cok ilgili bi dr murat afsin turhan .ama esm bayan olmasni istedgi ve evime yakin olsn diye sevket yilmaza gidiyorum.suanlk dr um iyi ilgileniyo burcu dincgez hanim .bayanda bebek buyudukce daha iyi hissediyorm kndimi.Nergs199
Esmaaa Esim gece geliyo isten eve 4 gibi .erkn uyanamiyo malum hastane uzun suruyo tahlil ultrasyon vs. esim hastanede yatiyo kaliyo bizede uzak sinir oluyorm.bu yuzden tavsiye uzerine sevketteki dr a gectm suanlk.ilgli suanlk Nergs199
Esmaaa Sagolasn canm valla gurbeti iyi yasadm icime kadar tek mucadele ediyorm herseyiyle.hamilelgimin zoruyla.cok zormus.😢yildirim tarfatayim erikli .valla bnd cikmazin icindeyim.ailem memlekete gel diyo herkes kendi rahatini dusunuyo .kurban bayramina geliyo sanki digumum 23 agustis bide memleket bilemiyirm napcam.annm ifak seye gelemeyen yapida simdiden dusunuyo kurbani napcaz onu napcaz diye.babamla sen gel deyip duruyo .ordada devlete giderim sanirm Duyguhan
Duyguhan Evin sanirim sevket yilmazin orda.ama.bak trene bindiginde zaten.esentepeye yaki noktoda iniyon cok uzak degil, yani dorukta var o tarafta ama nasil bilmiyom canim yorumlayamam yani
Esmaaa Zorluycam sartlarimi canm insallah dorukta medicabilde yakn bana .erikli mah.deyim.birikimim yok.yni evlendm borca gidiyo yani maas iki aya azalcak ama dogum var iste.dedgim gbi olmadi borc bulup gidrm blki ozle.ozelde normal dgumn ucretsiz olusu dgrumuymus kesn mi Duyguhan
Sema166 DuyguSeren Riskli gebelik olmadan gidilmiyormu bu nasıl oluyo ilk defa duydum görürsen bilgi verirmisin canım ☺️
Esmaaa Kim once dogurursa oylemi.herks sanci cekiyo yaninda.benm sanci olmasada korkarim valla.cikmak istesek ozele gtmek icin izinde vermezler degilmi 😯Tura16