Esmaaa Şevket Yılmaz’a kesinlikle gitmeyin kadın Doğum alanı nasıldır bilmiyorum ama başka durumlardan giden ne kadar tanıdığım varsa hep sıkıntı yaşadılar hatta birinin omzundaki kırığı defalarca röntgen çekmelerine rağmen göremediler eğer devlete gidecekseniz zübeydeye gidin bence en azından sadece kadın Doğum üzerine 😊