Esmaaa
Ya çokta bilmiyorum canım doğumdan sonra 2 kişilik odada kalıyosun ve odada lavoba oluyo şevket bu yönden daha iyi zübeydeye göre ama benim gebeliğimde kanamam olmuştu acil bi yere girdim orda doğum yapan sancısı olan kadınlar vardı ebeler çok sinirli belkide bana öylesi denk geldi birde devlet hastanelerinde bi ücret karşılığı tek odada kalıyormuş sun burda birinden duydum bende gurbetçiyim seni çok iyi anlıyorum insan hiç bilmediği bi şehirde bocalayıp duruyor ben özele gidiyorum ama ev aldık geçen ay ve çok borcumuz oldu devleti düşünüyorum şuan moralim çok bozuk çok kararsızım bende