AyLaSdt _NY3- bende 38+2 deyim bugün aynı sekilde ara ara adet ağrısı gibi bir şey hissediyorum ama bizim kız hiç geliyim demiyor 😔 normal mi doğum nasıl? Ben çatı muayenesi de olmadım yapmıyor doktorum
AyLaSdt _NY3- bana çatı muayenesinden anlaşılmaz kolay doğum veya zor doğum yapacağım dedi bakınca ne dedi doktorunuz
_NY3- AyLaSdt bana doktorum anlattı asıl açıklık sancı başlayınca görülür dedi ama bazılarının çatısı o kadar dar ki sancıyı beklemeden de anlarız bunu eğer siz onlardan biriyseniz hiç sancı beklemeyiz sezeryan tarihi veririz dedi ama bende sorun görmedi herşey çok uygun dedi
AyLaSdt _NY3- ne kadar güzel bana gerek duymuyorum dedi vajinismus vs yoksa gerek yok dedi inşallah sağlıklısı neyse o olsun bebeklerimiz içinde bizim içinde 🙏🏻
_NY3- AyLaSdt iyi düşünün iyi olsun Allahın izniyle sizde de hiç bir sorun yoktur çatır çatır doğururuz bir gelsinler de 😅❤️
Ysd00 Bizde yarın 39. Haftaya giriyoruz bugün kontrolüm vardı baş gelişli ama oğluşum ne kanala girmiş ne de gelmeye niyetlenmiş öyle bayağı hareketli geçiriyoruz günlerimizi inşallah çok bekletmeden gelir 😂
_NY3- Ysd00 valla benim son kontrolde kafası yavaştan kanala doğru eğimlenmiş demişti hoplayıp zıplıyorum evin içinde bir an evvel kanala girsin diye 😅
Nurdaneliz 38+3 teyim. Bugün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık olduğunu normal doğuma da elverişli olduğumu söyledi doktorum. 1 hafta içinde gelir dedi çok gerginim 😩 vajinada baskı hissediyorum 3 gündür ve bebekte artık kanala girmiş sizce kaç günüm vardır? 🤔
_NY3- Nurdaneliz ayyy ne kadar şanslısınız valla. Keşke bana deseydi doktorum bir hafta içinde gelir diye bende sırf kanala girsin diye deli danalar gibi zıplıyorum koşuyorum
Duygusuz Nurdaneliz bende aynıyım ya 1-3 cm acıklık vardı persembe günü pzt suni sancı verecek Dr um eger yarın kendi gelmezse cok agrım var bel kasık bölgemde bacagımada vuruyor bide iki gün üst üste acılmama baktı ondan beri kanlı sümüksü akıntı geliyor
Ysd00 _NY3- ben de sürekli süpürge tutuyorum eve eğilip kalkıyorum 😂 yarında merdivene başlayacağım inşallah 😂
Nurdaneliz _NY3- psikolojik midir bilmiyorum ama muayeneden sonra baskılar artmaya başladı. İlk hamileliğim olduğu için de anlayamıyorum doğum sancısı mı yoksa normal yerleşme ağrısı mı 😟
Nurdaneliz Duygusuz o muayeneler de doğumu tetikliyormuş normalmiş akıntının gelmesi. İnşallah suni sancıya gerek kalmadan doğururuz. Hem gelsin istiyorum hem çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun🥺
Duygusuz _NY3- ahudud cayı tarcın cayı içiyorum hurma yiyorum merdiven inip cıkıyorum squat vvb hareketler yapıyorum ilişki de rahmi yumusatıyormus ama benşm kanama oldugu için korkuyorum
_NY3- Duygusuz bende ada çayı ve papatya çayı içiyorum. Hurma da 5 yiyordum 2 haftadır 7ye çıkardım. Her gün 1 saat yürüyüş, 20-30 dk egzersiz yapıyorum bakalım artık
Duygusuz _NY3- elimizden geleni yapıyoruz işte ama benşm cok agrım var bugun bişey yapamadım sadece yiyecek içecekleri yedim içtim o kadar bide kar başladı İstanbulda hafta içinde yogun olacakmıs pzt erkenden hastaneye gidicez nasıl gider nasıl yaparız bilmiyorum
_NY3- Yenianna222 benim ilk kez başladı minik minik adet sancıları heyecanlandım doğum yaklaşıyor mu diye 😅
_NY3- Duygusuz bende iş yaptırmayacak kadar ağrı yok ya karnımda gelip giden ara ara ufak adet sancıları. Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤️🙏🏻