_NY3- 38+2 Dünden beri minik minik adet ağrıları gibi ağrım oluyor. Daha önce hiç belirtim olmamıştı. Sizde durum nedir acaba ? Bu ağrı neden olabilir
Ozerhome _NY3- 37+3üm bende birkaç gündür mide bulantısı tansiyon düşüklüğü ve bugün de ishal oldu artık doğum belirtisi mi bilemiyorum🤷
MS-2190 _NY3- 39.haftam adet agrılarım 3 haftadır devam ediyor ve açıklığım var ama sancılarım hiç sıklaşmadı bu yüzden hala beklemekteyim
Rotinda17 _NY3- ya bebek kanala giriyo yada rahmin doğuma hazırlık yapıyordur. Vajinanda bir dolgunluk varsa girmiştir belki kanala. Bizde 39+4 üz nişan geldi hanfendi den hala çıt yok. Aynı ağrılar bende de var ve acayip ishal oldum siz de de varmı ?
Cemrreedemirci 37+6 dayım benimde adet sancılarım var ara ara. Nst de yok ama. Doğum öncesi rahimin doğum kasılmalarına hazırlığı o sancılar.
_NY3- Cemrreedemirci hiç olmuyordu bende. 2 gündür yaşıyorum, heyecanlandır beni. Hadi inşallah yaklaşıyordur doğum ❤️
Cemrreedemirci _NY3- doğum başlayınca rahim çok ciddi kasılmalar yaşıyor. Kaslı bir organ bildiğin gibi. O kasılmalar için hazırlanıyor kısaca antreman yapıyor diyelim. Ben 40 ı görmeden gelsin istiyorum zorlanıyorum…
_NY3- Ozerhome bende de sanki ishal gibi olmaya başladım yani çok sık çıkmıyorum ama çıkınca da ishal gibiyim
Hilalbutak 38+5 kızlar son 3 gündür geceleri özellikle o ağrıyı hissediyorum ve hamileliğim boyunca olmayan miğfe yanması ve bulanması da cabası bugün gittim hastaneye ama normal miş kasılmalar doğum yaklaştı malum 😍😇
_NY3- Cemrreedemirci bende öyle yaa bu hafta doğurasım var valla o yüzden ağrılar başlayınca heyecanlandım
_NY3- Rotinda17 ya ben tuvalete çok sık çıkmıyorum ama çıkınca ishal gibi gelmeye başladı. Nişan filan da yok tek belirtim bu adet sancıları
istanbul3434 39+2 karnim asagi dusmeye basladi ve ishal oldum ama sanci veya adet agrilari yok. Çati agrilarim biraz artti yururken zorlaniyorum
Smsm _NY3- ben de 38+2 bende de oldu regl agrısı gibi karnım belim agrıdı normalmiş doğum yaklaştığı için