E-G-C Brckymk medipol çamlıcada nur betül tekinere gidiyordum kendisi ümraniye hisara geçti fiyatları da arttı dolayısıyla. Şimdi yine medipol çamlıcada zeynep akçöltekine gidiyorum memnunum çok tatlı bi doktor
Hacergedik Ciqdem25 çok teşekkür ederim amin 🤲🏻Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı sanada hayırlı bir doğum nasip etsin 🥰
Mom107 Ciqdem25 Sümeyra hanıma eğer mesai saati içinde doğuma giderseniz ek ücret yok ama mesai saati dışında gelince 1000 tl ek ücret alıyormuş
gmzcvk Merhaba medipol camlicada Zeynep Akcoltekin’e gidiyordum dogumumu Aralik 15′de yaptim, ilk gebeligimdi cok sukur iyikiler biriktirdim yine dogursam ayni hastane ve ayni doktoru tercih ederim ☺️☺️🙏🏻