Brckymk Ümraniye de oturmuyorum ama çamlıca medicanada Bahar Hanım var hamilelik öncesi ona gidiyodum çikolata kisti olduğu için zaten çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ilk 2 ay ona devam ettim ama yol yormaya başlamıştı o yüzden kendi evime daha yakın biyer seçmek zorunda kaldım çokta memnundum kendisinden öneri üzerine gitmiştim yol sıkıntı olmasa devam ederdim