Tazegebe1 😁 yok yok saklamiyorum zaten sonucta doktoru kotulemiyorum benim yildizim uyusmadi sadece Ayse Hanimdi, baska postlarda da yazmistim.. ben ilk basta ona gidiyordum, cinsiyeti ogrenecegimiz zaman randevumuz iptal oldu baska bir gune ertelemek istemedim cunku heyecanla bekliyorduk esimle, Zeynep Hanima randevu aldim bende o gunden beri ona gitmeye ozen gosterdim 32+0da Zeynep Hanim yoktu o gunde calisabilir raporu almam gerekiyordu mecbur Ayse Hanima gittim hatta gittigimde bana Temmuzdan beri gelmemissin dedi bende siz yoktunuz Zeynep Hanima gittim memnun kaldim onunla devam ediyorum dedim bozuldu biraz ama bende acikcasi niye bana gelmedin demesini gereksiz buldum sonra ben burdayim artik bana gelebilirsin diyince ve ardindan da yuzune bakalim mi bebegimin dedigimde gorunmuyor diyip sadece abartmiyorum 3 dakika bakmasi ultrasonda yine iyi ki gitmeyi birakmisim dedirtti, iste dedigim gibi tamamen enerji meselesi, dogumumu Aralikta yaptim ve Zeynep Hanimla hala gorusuyoruz gerek bebegimin fotograflari olsun gerek whatsapp sohbeti gerekse instagram.. Ayse Hanim in bana tek iyiligi o gun randevumuzun iptal olmasi oldu sagolsun☺️🙏🏻 Zeynep Hanimi da burda onerdigim bir arkadas mesela gittiginde hic memnun kalmadi ama ben yine hamile kalsam ona giderim.. enerji, uyum herseyden onemli.. ve cok detayli bakar ultrasonda da uzun uzun, sorulari da sabirla cevaplar.. biz Ayse Hanimdan sonraki ilk Zeynep Hanima gittigimiz kontrolde o kadar uzun kalmisiz ki esim endiselenmis kapida, alismisiz cunku kisacik kontrollere, cevapsiz sorulara.. ama yine burda Ayse Hanimdan cok cok memnun kalanlar da var.. benim onerim hastane ortamindaki doktorlar bence bir randevu olarak denenmeli ve ona gore devam edilmeli.. herkes uyumunu baska doktorda buluyor sonuc olarak.. cok konustum neyse son olarak sizin adiniza cok sevindim hayirli dogumlariniz olsun🥰🥰🥰