10Seher10 Brckymk 12.11.2020 25,89 14.11.2020 85,39 17.11.2020 471,40 19.11.2020 1307.7 çıkmıştı bi daha yapılmadı. Zaten şuan 17+5 haftalık olduk 😊
Kbraelif_15 10Seher10 Adetin 2. günü 14 bin küsürlerde çıkmıştı değerim yüksek olduğu içinde bidaha kan vermedim kontrole gitmiştim 🤗
Aslina Adet gecikmesi olmadan gebeliği öğrenenler var mı? Kaç gün önce baktırdınız betahcg değerine? Kadın doğuma mı gittiniz yoksa aile hekimine mi?
Cansu60 Aslina canım ben cocuk tedavısı ıcın gıtım adetıme 5 gün kala ve test yaptı rahımın kalınlaşmıs dedı pazrtesı gıtıgımde ıse hamıle oldugumu ogrendım cok yenı dedı haftaya tekrae gıdıcem
Bebegim0101 Aslina benim adetim pztsi cnm,persembe idrarda silik cizgi cikti cuma gunu yani dun saglik ocaginda beta hcg yaptrdim 52çikti,yeni daha dediler sonra kadindogumcumla gorustum pihtilasma var bende suan ilac ve igneye basladim.pztdi randevum var.
ilkcan64 Brckymk şuan 28+3 üm 4 gün falan beklemiştim kan testi için çalışıyordum vakit bulup yaptıramamıştım 😊
Aysen3434 Brckymk @Cansu60 ben 7+2 yim. 6+5 de keseyi gorduk haftaya ise kalp atisi icin gidecegim . Ama kesen biraz kucuk dedi son adet tarihine gore bakalim sorun yoktur insallah
Cansu60 Aysen3434 ınsalh gorursun canım saglıkla alırsın kucagına banda degerım bıraz dusuk dedı salı tekrar verıcem kan yukselmese tedavı dedı ama bakalım
Rbkny Brckymk 1.gün 329,40 2.gün 1382,60 Sonrasında vermedim birdaha direk gidip kese ve kalbi gördük ama 1 hafta sonra ozaman ki deger kaçtı Bilmiyorum
Derya_eren1003 Bende 5+6 haftaligim beta degerimde düşük çıkıyor 301 kesemde görünmüyor çok korkuyorum yükselmiyor yarın gene Kan vericem
Glbnpk Derya_eren1003 301 de kese görünmez zaten ayrıca belki geç döllenme vardır. Ben de adetime göre 5. Haftada 254 ile öğrendim. Tabi sonra geç döllenme olduğunu söyledi doktorum ve adetimi bir hafta ileri tarihe ayarladı. Yani 4. Haftada 254müş aslında. Şu an 19+0 haftasıyla uyumlu bir bebeğim var. İnşallah senin de böyledir. 🥰
Aslina Bebegim0101 bende de pıhtılaşma var canım o yüzden stres yapıyorum. Geç öğrenirsem iğne başlamakta gecikirsem diye korkuyorum. Bat 20 Şubat diye düşünüyorum öncesinde öğreneyim istiyorum. Senin ilk bebek mi ?