Brckymk ben şu an 7 haftalık hamileyim 5 haftalıkken sağlıksız boş dedi doktorlar çünkü betam 3514 tü yani çok düşüktü 2 gün sonra 6341 çıktı tam 2 katı bile yükselmedi kürtaj dediler ancak bekledik Allahıma şükür dedikleri gibi olmadı yinede betam düşük takip altındayım ama şimdilik her şey yolunda sen iyi ol kendine iyi bak Allahın izniyle hiç birşey olmaz betası düşük olup katlanmayıp sağlıklı doğum yapan çok insan tanıdık