Cansu60 Brckymk benımde aynı adetım 9 daydı gectı bende pazartesı 565 di canım cuma verdım tekrar 1360 cıktı ve doktorum bıraz dusuk dedı sıze bırsey dedımı canım
Brckymk Cansu60 bize birşey demedi ben pazartesi gitcem doktora ben çarşamba yaptım testi 547.7 Di sonra cuma gunu 48 saat geçmeden yaptırdım 913.3 Dü bakalım ne der bana pazartesi gitmeden yine test yaptırcam sabah erkenden gitmeden
Cansu60 Brckymk canım doktora gıtıgımde kalp atısını duydugumda soylerımısın bende senınle aynıyım banada persembe gel dedı dusuk dedı degerlerım bıraz
Yektaa 2 şubatta regl olmam gerekiyordu aynı gün kan verdim 488 cıktı bi daha da yapmadim test keseyi gördük şükür 18 şubatta kalbi duyarız ins dua edin bu 4.hamileliğim ama hic bebeğim yok. 5+2 de şişlik ödem yaşayan var mi
gunsa1 Brckymk 133le öğrendim 2 gün sonra 348 sonrasında 4 gün arayla gittim 1725ti daha da beta HCG için gitmedim 🙋♀️
Aysen3434 Brckymk @Cansu60 ben 7+2 yim. 6+5 de keseyi gorduk haftaya ise kalp atisi icin gidecegim . Ama kesen biraz kucuk dedi son adet tarihine gore bakalim sorun yoktur insallah
Serpilbb Brckymk 4030 du sonraki gidişimdede keseyi bebeği kalp atışını herşeyi duyduk birdaha kan vermedim o yüzden 😊😊😊