12+4 bizim daha 13 olmadık ama az kaldı 🙈 ikili tarama yapıldı dün ilk 11 haftada bakmıştı o zaman bacak arası boş belki erkektir küçük diye oluşmamıştır o yüzden kesin düşünme ama kıza benziyor sen kizim diye sev demisti. Dün gittiğim zaman yine aynı söyledi hala kıza benziyor ama öbür ay kesin derim dedi bakalım umarım değişmez 😍