neslitolgaa 1_minik devlette yaptırdım ben canım onunla alakalı olabilir doktor 15 gün sonra çıkar dedi
Merineri 11+6 olduk biz de 😇 hala prilam kullanıyorum, bulantılarım biraz hafifledi, koku hassasiyetim de azaldı sanki ama ah bu halsizlik 🤦🏻♀️ Ne zaman bitecek 🥺
Ays0 Happy_27 oluyor prilam kullanıyorum o baya fayda etti bana, bugün içmedim kendimi deneyeceğim bakalım
Merlii neslitolgaa şuan İstanbuldayım ama marttan sonra Sakaryadayım doğumum orada olcak yazlık tarafında
BetulDuru12 neslitolgaa benimde 13+2 ilk gebrliğimde olduğu gibi bundada çok sabırsızım bian önce zaman geçsin istiyorum Kızım iki yaşında onunla ilgileniyorum gün çabuk bitiyor ama yine de bian önce doğsun istiyorum ilaç olarakta multivitamin decavit ve omega 3 kullanıyorum
cgdm-trzi neslitolgaa Bende 13+1 yim 😌 ne zaman karnım çıkacak diye sabırsızlanıyorum 😍 geçen hafta öğrendik cinsiyetimizi oğluşum olacak inşallah sağlıkla gelsin ♥️ D vitamini, Decavit ve demir ilacı olarak Maltofer kullanıyorum.
Ays0 Lulemom daha önce gelip gitmiştim eşim buralı ama hiç uzun süreli kalmadım valla korkuyorum yazdan 😂 Yüreğir Başkent hastanesi karşısında oturuyorum sen nerede oturuyorsun