Yeppudaa neslitolgaa ben demir ilacı kullanıyorum canım . Vher hafta ayrı bir heyecan oluyor . Değişik değişik meyveler oluyoruz. 🌺🤲 Sağlıkla gelsinler başka birşey istemiyorum .ha bide cinsiyet i merak ediyorum kız mı erkek mi 🌺
Reyyannn Kizlar bende 12 haftalik hamileyim şimdiye kadar folik asit içiyordum bu haftalarda başka ilac veriliyor mu bilgiisi olan yazarsa sevinirim
Nartaneleri Reyyannn sağlık ocağına bilgi verin bence ordaki ebe hemşireler d vitamini için yönlendiriyor. Bana da 12. Haftada başlarsın dediler ben doktoruma sormadan kullanmadım. Doktorum test yaptı gerçekten düşükmüş d vitaminim. Damla verdi. Folik aside ek olarak d vitamini başladım
EsilaErtugrul neslitolgaa bende 15+5′im sizden 2 haftacık öndeyim🥰 ama bende sizin gibi her akşam 12 olunca seviniyorum bi gün daha geçti diye ama gözümüzde büyütmeyelim yazın günler çabuk geçer inşallah😍 bir bakmışız temmuz ağustos gelmiş🥰 bizimde cinsiyet daha belli değil 12+5 de gittiğimde sanki kıza benziyor ama daha çok erken demişti. Önümüzdeki cmt gidicem inş. 17 haftalık olucam o zaman kesin belli olur inşallah😍
Ozge0200 12 haftalık cinsiyeti öğrendim kızım olacak inşallah zaman hiç geçmiyor ya son günleri sayanlardan olmak istiyorum bir an önce 😂😂 13 haftalık olduk D vitamini verdi doktor birde aspirin kullanıyorum ben covit geçirdiğim için
-Y61- Ozge0200 Hayrlı olsun canm bende 12. Haftamda kıza benzetti ama değişir diyorlar senin kesinmii
Alyasibel neslitolgaa 11haftalık olduk bunaltı istifra halsizlik hep aç hissi ay bilmiyorum cinsiyetimiz daha belli değil
S-B-U-A  merhabalar 🌸 13+0 bugün itibari ile 🙏🏻 Pazartesi günü ikili test için gittiğim de verdi cinsiyet için ama herkes değişir diyor ilk gebelik olduğu içinde tecrübesiz kalıyorum herşeye 🤷🏻♀️ folikasit kutum bitince bırakacağımı söyledi, vitamin başladık birde D vitamini bulantılarım azaldı çok şükür sadece gaz bir türlü geçmiyor sanırım üşütüyorum 🤷🏻♀️
tanya25 neslitolgaa bende 13+4 oldum şükürler olsun ara ara akıntılarım oluyor sol bacağımda ağrı oluyor magnezyum desteği alıyorum biraz rahatladım çok şükür. Doktorum geçen hafta %80 erkek dedi bakalım hayırlısı oldun bizim için cinsiyetin hiç önemi yok hayırlı evlat olsun sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım da Allah’ın izniyle :)
Eceatesx Merlii e nabizdan takip edij çıkmış olabilir ☺️ ben Çarşamba günü kan verdim 1 hafta sonra çıkar dediler dün cikmisti
irorkay neslitolgaa 15 e gireceğim yarın. Cinsiyet henüz belli değil umarım haftaya olur 😍 Şu an sadece regenesis max kullanıyorum. Bulantılarım yok. İştahım normale döndü. 😊
Aylusum neslitolgaa 13+4oldum ve başından beri olmayan şey simdi başladı kusma kafamı kaldıramıyorum cok kötüyüm hemencik geçsin şu günler ızdırap gibi
neslitolgaa Aylusum benimde başından beri vardı anca azaldı canım çok zor gerçekten. Ama prilam ise yarıyor o olmasa ben hepten aç kalmıştım
Yenibirannee Bende 12+1 im dun doktorda benimki herseyini gosterdi edepsiz büyük ihtimalle erkek dedi doktorum 😂 herseyini gördük ama gercekten zaman gecmiyor mide bulantisindan eglenceli kisima gecemedim henüz ama yeterki iyi olsun yavrum ona deger 🥰
neslitolgaa Yenibirannee mide bulantım anca hafifledi canım Cinsiyetine de öğrensek artık eğlenmeye basliycaz sanırım havalar ısınınca gelsin alışverişler 😊