Kızlar 13+2 yim. Sizde de gece 12 olunca bir gün daha geçti mutluluğu oluyor mu😊 nasıl geçecek bu günler gelin sohbet edelim sizde hemencik zmaan geçsin diye sabırsızlanıyor musunuz😊😊 Hangi ilaçları kullanıyorsunuz cinsiyetiniz belli oldu mu vs. Sohbet edelim mii😊😊