ayisigi3 Nurunannesiii12 herhalde beta hcg değerinin düzgün artışına bakmak için canım hadi inş sağlıklaa 🙏🏻🙏🏻
Nurunannesiii12 ayisigi3 evet senden de isteyeceklerdir.dis gebelik boş gebelik mi saglik li mi bunu kontrol etmek icin
ayisigi3 Nurunannesiii12 evet inşallah çok güzel bir şekilde geçer bu süreç. Tabi bende bebiş var mı hala inanamıyorum da emin olamıyorum
byzza16 ayisigi3 yaa duygulandim benimkide aynı böyleydi ve test markası da aynıydı emin olun hamilesiniz hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏 Bu arada erken gebelik testinde çıktıysa normal testte de çıkıyor bilginiz olsun ☺️
ayisigi3 Aysen3434 kendimi hemen telaşa sokmak da istemiyorum yarın bir erken gebelik testi daha yapayım dedim 🥰 belki de eşime sevgililer günü hediyem olur inş Allahım 🥰🥰
zohreeeee ayisigi3 anladim canm ama bence cokta umutlanma bende bu testlerden cok yaptim ayni boyle cikiyodu ama sonuc adet oluyordum 1gun sonra inshallah hamilesindir
ayisigi3 zohreeeee tüh ya bunu duyduğuma üzüldüm o zaman kan vermeden heyecanlanmayayım boşuna desene canım
zohreeeee ayisigi3 uzmek istemezdim seni canm ama sonradan umutlanib o umutunn kirilmasini cok bilirim😞