ayisigi3 ayrıca hiç bir anınızı kötü düşünerek ya da olumsuzu düşünerek kaçırmayın. Hep iyiyi düşünün bu dönemin her anının tadını çıkarmaya çalışın. Ben iki kez düşük yaşadım kendinizi hazırlasanız da hazırlamasanız da çok üzülüyorsunuz. Ama olumsuza hazırlayıp da ertelemeyin hiç bir hissinizi bu günlerin heyecanının elinizden gitmesine izin vermeyin. Kimsenin olumsuz yorumlarına da kulak asmayın.. her şey gönlünüzce olsun