pbzm Gnssc benim 27 haftalik bartinda ozel dogum hastanesi yok zaten ozel istiyorsaniz karabukte medikar var herkes memnun ordan bende kararsizim henuz devlet hastanesinden memnun kalan varmi onu merak ediyorum bende 😊
Gnssc pbzm yani başka seçenek olmadığı için insanlar mecbur yapıyor kotuleyeni duymadım hiç akrabalarimdan. Ben istanbulda hep giderdim ablamla doguma kadar ozel hastane ilgi alakasi vs o kadar iyi ki burda oyle bisey goremiyorum 😕
pbzm Selinah smdi pandemiden dolayi herkesi tek kisilik odaya aliyolar diye duydum bide bende bi kisinin memnun kaldigini bi kisininde hic memnun kalmadigini duydum ama kisiye gore degisir tabi dogumdan sonra bilgilendirirmisiniz bizi nasi oldugunu
Selinah Gnssc alanında cidden iyi dr bende buranın yabancısıyım etraftaki kişilerin önermesiyle gittim ama çok memnunum
Gnssc Selinah ben de değiştirebilirim bakalim daha çok yeniyiz randevusuz hep burcu hn gidiyorum şimdilik
pbzm Gnssc 😊 karabuk bi saat eger sezeryan olursa rahatlikla gidebilirsiniz normal dogum icin soru isareti tabi onun disinda devlet hastanesi tek secenek