Pandemi sürecinde burda doğuran Arkadaşlarım oldu. Doğumhane ye alıyorlar sizi yakınlarınız aşağıda bekliyor dopumhane kapısında bile değil. Doğurduktan sonra onlara doğurdu diye haber veriliyo sadece. Sonra normal odaya alındıktan biraz zaman sonra refakatçiniz kimse onu yanınıza alıyolar.benim duyduklarım bunlar 🤷