Selinah benim kanama sorunum olmuştu Esra hanım nöbetçiydi o takip etmişti. Mustafa bey e kontrole gittiğimde izinliyken denk geldim hep. Normalde Mustafa Bey’le devam ediyorum aslında.esra hanım hiç ultrason kağıdı vermiyo. Mustafa bey den böyle alalacele çıkıyorum sanki. Saniyelik gibi hızlıca. 🥴