-93- Biz de 16 Haftalığız aylık kontrolümüz vardı cinsiyetini öğrenmcektik ama son anda söyleyin doktorum dedik:) oğluş geliyormuş…sağlıkla gelsinler inşallah 🙏daha alışverişe başlamadım
EymenAli21 prensimgeliyor bende yatarak geciyo hem bol.dinlenme hemde arada bunaliyorum tabi yatmaktan erken.dogum riski olabilir dedi doktorum oyuzden yatmaktayim ilaç kullanıyorum inşallah bu hafta doktorum güzel şeyler söyler alışverişim çoğunu aldım az kaldı benim sağlıkla gününde doğsun bebislerimiz hepimizinde inşallah 😊
prensimgeliyor @EymenAli21 inşallah vakti zamanı gelince doğar evladınız 🙏 güzel haberler alırsınız alışveriş bitmiş süper kanamamı var erken doğumu neye göre söylüyorlar
EymenAli21 prensimgeliyor amin çok teşekkür ederim kanama yok hiç olmadı rahimde genişlik var dedi önleyici ilaç verdi bu hafta bakalım gidicem ne diycek inşallah sorun olmaz çok korkuyorum 19+5 teyiz Dua ediyorum ve bol dinleniyorum Allah’a emanetiz 🤲😊
EymenAli21 nnurguler valla ben ortaya karışık aldim uzun da alsam ince aldım çok kalın şeyler almadım bol çıtçıt badi aldım baktık çok sıcak çıtçıt badiyle geçiririz inşallah 😄😄
Temmuz2021 16+4 Şubat indiriminden almaya çalışıyorum🙂en son 1569 liraya babybjörn ana kucağı aldım sanırım biraz acele ediyorum ama almazsam da indirimleri kaçıracakmış gibi hissediyorum.Bebek arabası beşik vs daha sonraya bıraktım
Ogretmenanne24 Temmuz2021 ben de şampuan deterjan alayım dedim dünki indirimden sonra erken daha dedim ama bazen tutamıyorum kendimi sonra neden pahalı alayım filan diyorum😂daha yeni 16+0 olduk 🥰
prensimgeliyor @Temmuz2021 ben daha onlara erken diye bakmadım araba anakucağı için bi kaç aya bakarım inşallah
2baby1mom prensimgeliyor prensimgeliyor kusmaktan helak olmuş bir temmuz annesiyim 😂 4.5 yaşında bir kızım var onun hevesi çok 5li set aldırdı zorla henüz erken diye almadım ben birşey.. 🌺
prensimgeliyor @EymenAli21 İnşallah mutlu olacağınız şeyler söyler doktor vakti zamanında gelsin dikkat edin😍
EymenAli21 prensimgeliyor Allah razı olsun teşekkür ederim canim sizinde herşey gönlünüzce olsun inşallah 🥰🤲
Ogretmenanne24 Gulsumm32 sağlık ocağında mı yapılıyor bu aşı bana da 20.hafta da gel demişti o aşı mı oluyor
Armindia idilnaz tansiyonunuz yükselince baş ağrısı oluyormuş? Ya benim inanılmaz baş ağrım oluyorda tansiyondan şüpheleniyorum o yüzden sordum