Duygus97 18+3 olduk bugün 😇 prensesimiz olacak inşallah doğum temmuz ortası görünüyor. Bacak ağrıları ve kasık ağrısı başladı bir iki gündür. Kıyafet olarak birkaç şey alsakta henüz beklemedeyim sadece bakıyorum simdilik 😄
Eski9 prensimgeliyor iyiyiz çok şükür sadece karnımın içleri geriliyor kramplar ağrılar giriyor başka pek sıkıntım yok çok şükür biraz rahatladım 19 haftalık olduk temmuz başı görünüyor doğum bakalım hayırlısı 2. Gebelik cinsiyet kız büyüğü de kız hayırlısı 🥰
BhrDnmz idilnaz bende oyleyim kanama alani plasenta asagida derken yatiyorum kilo aliyorum 3-4 kilo aldim diyo millet bendaha simdiden 9 aldim😢
idilnaz BhrDnmz kaç haftalıksın canım bende çok kilo aldım malesef be işlerimiz sağlıklı zamanında gelsinde verilir kilolar kendimi böyle teselli ediyorum🤭
prensimgeliyor @Betuledem inşallah sağ salim alırsın kucağına canım valla bende 19+3 oldum arada bi kalp atış sesi gibi pıtırtılar hissediyorum ❤️ Ama çok hissetme yok daha bizim de ilk heyecanla bekliyoruz 🧿🙏
nnurguler Bizim de 3 Temmuz görünüyor şimdilik 🌼 yazın doğacak bebeğe gerçekten neyden ne kadar alınır yaa 🙄 uzun kollu alsam isilik olacak diye korkuyorum kısa kollu alsam üşür diye çekiniyorum. Ne zormuş yaz bebeğine alışveriş 🛍
EymenAli21 nnurguler valla ben ortaya karışık aldim uzun da alsam ince aldım çok kalın şeyler almadım bol çıtçıt badi aldım baktık çok sıcak çıtçıt badiyle geçiririz inşallah 😄😄
Basakgul nnurguler İlk ay uzun ince giydirmek iyi olur bence çevremdeki tüm tecrübeli anneler üşür diyor sonraki ay da yavaş yavaş kısa giydirebiliriz ❤️
aeh Kadze bizimde 3 yaşa 1 ay kala olacak Rabbim nasip ederse ♥️ göstermeyene kız derler hep Rabbim en hayırlı olanı en sağlıklı şekilde nasip etsin
aeh prensimgeliyor aynen ilkse çok normal, ben ilkinde 21. haftadan sonra hissetmiştim o da çok hafif şekilde , şuan 22 haftalığım ama ikinci gebelik olduğundan sanırım tekmeler dışardan belli oluyo artk♥️
Ccff3435 prensimgeliyor 17w 0d e bebek indiriminden birkaç parça bişeyler aldım. Cinsiyetimiz belli oldu.