Gulhan16 Şükür iyi geçiyor bu ara bulantilar bir miktar azaldı alışveriş için acele etmiyorum sadece emzirme yastığı ve önlüğü, süt saçma mak aldım birde göğüs ucu kremi
Dgunduzalp prensimgeliyor 20 haftalık olduk içerde tekmeliyor bol bol oğlum 💙 4 temmuz doğum dedi doktorumuz ama kısmet tabi 🤓 şuan kışlık kıyafet dolu tüm mağazalar yazlık bir şey bulamadım pek o yüzden bir iki parça bir şey alabildim 🥲
Miumiu Dgunduzalp Canımm ben de 18+5 im bugün ilk defa hissettim ve akşam boyunca ara ara hissediyorum çok şaşkınım ben bir kere olur ara verir diyordum ilk hissetmemde ama tatlı yedim heralde bir anda hareketlendi minik🐣💙 İlk hissetmende sende de böyle oldu mu yoksa bir kere hissedip sonr uzun süre durdu muu?
Sedagll Dgunduzalp kız ben de 18 haftalığm bana da doktorum 7 temmuz da son demişti :)) sana da 4 temmuz demiş anlamadım ben şimdik
Dgunduzalp prensimgeliyor öyle başlıyor hafif pıt pıt şeklinde sonra bir coşuyorlar durmuyorlar hiç 🙈😬
Gulsumm32 prensimgeliyor valla canım hemşire bana 20.haftada gel dedi bnde bitince mi geleyim dedim 20.hafta olunca mı dedim ne zaman müsait olursan gel dedi 20.haftada git bakim bnde 20 hafta olsun gidecem
prensimgeliyor @Dgunduzalp ayy hiç yakalayamadım ama 2gündür oluyor hissedemiyorum dedim doktora da 19 hafta olunca normal daha erken dedi
Eliftozak prensimgeliyor cinsiyetini gösterse almaya başlayacağız inşallah ama biraz inatçı çıktık. Bazen yorgun bitkin bazen enerjik geçiriyoruz günleri
Eliftozak prensimgeliyor hayırlısı Bebeğimiz iyi olsun sağlıklı olsun gerisinin önemi yok. Perşembe günü inşallah öğreniriz kontrolümüz var. Doktorunuz üçlü test istedi mi sizden