prensimgeliyor ben de 18+2 oldum, nasipse kızımız olacak 🎈
Kanamalı lekeli bol yatışlı geçiyor ama bu günler de geçer gider inşallah.
İlk hamileliğim, heyecanla hareket bekliyorum. Normalde yatınca göbeğimiz atıyor ya, kalp atışı gibi, birkaç seferdir o atıştan daha farklı pıt pıt lar hissediyorum, hiç öyle kelebek kanadı, kayma vs gibi hissetmedim kelebek kanadı da nasıl bi histir bilmiyorum ama 😂
Eşyalarını da babaanne ananne başladılar, bana bişey bırakmadılar ilk çocuğum benim de hevesim var alışverişini ben yapmak istiyorum diyorum ama dinlemiyorlar. Bakalım artık çocuk doğunca inşallah benim elimden almazlar 😜