Deletedmom206 Zuhal2205 en güzel yedigimiz bir cok şey zararli zaten biraz dikkat etikten sonra kısıtlamanın hiçbir anlamlı Yok bence hele hamilik en başlarında hiç birşey giyemiyordum bulantılardan şimdi acisini çıkarıyorum
Zuhal2205 Deletedmom206 bende baya kilo vermiştim o zamanlar. Şuan da normal bi kilo aldığım için esirgemiyorum kendimden :)
Mavi1 Zuhal2205 valla ben kısıtlamıyorum en dayanamadığım yiyecek patates ya kızartması haşlaması yemeği hepsine bayılırım 😌 sabahları az yağ ile küp küp doğrayıp cız bız yapıyorum çok yağ ile kızartmayınca kısmıyorum
Zuhal2205 Mavi1 benimde küp küp yaptığım oluyo. Hatta yumurta çırpıp üstüne döküyorum yumurtalı patates oluyo oda pek bi lezzetli :)
istanbulluanne Zuhal2205 Hemen hemen her sabah kahvaltisinda yiyorum hemde 1 koca tabak zararlimiymis ki 😒
Zuhal2205 istanbulluanne yani hergün hergün iyi değil tabi. Doktorlar kızartmadan uzak durun diyo ama tabi abartmamak şartıyla sorun olmuyo. Hergün çok fazla zannedersem 😒
asoplavix Çok severim kızartmayı. Dün bayağı canım çekmişti yaptım yedim. Çok sık tüketmiyorum ama sınırlama da koymadım kendime işin tuhafı 🤣
Thesra Zuhal2205 İstediğin sıklıkla ye hergün yemediğin sürece bende çok yemiştim zeytinyağında kızartıyodum