Zuhal2205 Merhaba kızlar. Vazgeçilmezimiz olan patates kızartmasını ne sıkla tüketiyosunuz. Dışardakilerden bahsetmiyorum evde kendi yaptığınız mesela
sudamlasi Zuhal2205 iki haftadır yemiyorumdur bugün yapayım bari😄 valla eşim çok seviyo patates kızartmasını bende tabi uzun süre yemeyince aramıyoruz aklımıza gelmiyo
Deletedmom404 Zuhal2205 valla en sevdiğim şey 😋 kendimi kısıtlamıyorum canım çok ta abartmıyorum ama haftada en fazla 2 kez
Alparslan Zuhal2205 bende cok severim ama miğdeme dokunuyor müğdemden asit olup geri geliyor kaynama yapıyor oyüzden hamile kaldıgımdan beri 7 aydır toplasan 4 kere az yemişimdir.
Deletedmom206 Zuhal2205 canım ne zaman isterse yerı geliyor haftada 2 seferde yiyorum hiç kisitlamıyorum kendımı
Merve1996 Zuhal2205 vallahi doktor yasakladı yani kizartma hamur isinden uzak dur ama ben dinlemiyorum haftada iki kez kizartma yerim karisik bide hamur kizartir yerim oh mis yarasin 😊
Deletedmom206 Zuhal2205 en güzel yedigimiz bir cok şey zararli zaten biraz dikkat etikten sonra kısıtlamanın hiçbir anlamlı Yok bence hele hamilik en başlarında hiç birşey giyemiyordum bulantılardan şimdi acisini çıkarıyorum
Busratek07 Zuhal2205 haftada 1 kez tüketiyoruz eşimle ikimizde cok seviyoruz 😊ve bugün günlerden patates kızartması 😂
Esra___ Zuhal2205 benim de en sevdiğim şey hastasıyım ama yememeye çalışıyorum haftada 1 kez falan kızartma türevleri zararlıymış gereksiz kilo sebebi zaten bu hayatta zararlı olan herşey çok lezzetli 😊