Uzumunnannesi_06 öncelikle hiç korkma bence doktorunu değiştir ilaçlarla dengede tutabiliyorlar benimde uzun zamandır düşük troidim vardi ama riskli değildi bende çok önemsemedim ama hamilelikte tam tersi yükselme yaptı hamileliklerin çoğunda doğal olarak görülen birşey çoğunun hamilelikten sonra bitiyor bile bir çoğumuz aynı sorunla yaşıcaz bu gebelik sürecini ama farklı doktorlardan farklı duyumlarla o yüzden bunu normal görüp tedavini düzenli takip edebilicek birini bulmalısın