Uzumunnannesi_06 15 yıldır tiroid hastasıyım tiroid bezlerim alındı ilaçla çalışıyor hamilelikte ayda bir kan tahliliyle ilaç değeri ayarlandı korkulcak bişey yok canım ama mutlaka ilacını kahvaltıdan 1 saat önce iç öyle etki gösteriyor.Doktorunda söylemiştir belki zaten