Uzumunnannesi_06 Kızlar 9 haftalık hamileyim tirodim çok yavaş ve çok yüksek çıktı düşük riskin var dedi. Böyle olupta normale dönen veya düşük yapan vat mı. Moralim çok bozuk çok korkuyorum 😔😔
Durucukkkk Uzumunnannesi_06 canım benim gorumcemin 8 misti troidi hamile olduğunda. Hiç birşey olmamış. Benim annemde troid hastası senelerdir. Ve çok çok yüksek . Ömür boyu hap kullaniyor. Stres yapma düşük falan olucak diye. Allah bilir. İlaç vermesini doktorun ? Hamilelikte düşürmek için ilaç veriyorlar
Haticearen Uzumunnannesi_06 benimde fazla çıktı ama ilaç kullanıyorum şuan düzende canım korkutma kendini
ys2021 Uzumunnannesi_06 bende triod hastasıyım ameliyat olmuştum şimdide 36+2 haftalık hamileyim korkmayın sadece ilacınızı ihmal etmeyin gönlünüz ferah olsun 😌
Uzumunnannesi_06 Durucukkkk sadece tiroid ilacı verdi tam anlamıyla düşük riski var demedi ama düşmesine sebep olabilir dedi
Buseyvz Uzumunnannesi_06 doktorunuz biraz abartmış burada değeri 20,40 vs olanlar var düzenli ilaç kullanarak 1 ayda düşer hiç canınızı sıkmayın stres yapmayın boşuna benimde hamileliğimde 5e çıktı ama ilaçla normale düştü değerim
Cansuyorgancilar Uzumunnannesi_06 hiç korkma bn 3 haftalıktı öğrendiğimde degerim 11 küsür çıktı acil ilaç ile düşürdüler allahın izniyle bişey olmaz
Zeynep1278 Uzumunnannesi_06 ben de triod ilacı kullanıyorum hamileliğimin başından beri. Gebeliğin ilk aylari bebek annenin triodini kullandığı için yükselmeler olabiliyor. Ve tiroid bebeğin tutunması ve gelişimi için önemli tabiki. Ama ilaçlarını düzenli alırsan inşallah hemen normale biner tiroidin. Ayda bir tahlil vermeyi ve ilaç dozu için doktorunla görüşmeyi ihmal etme. Geçmiş olsun
Durucukkkk Uzumunnannesi_06 çok stres yapmana gerek yok sakin ol. Troidi 30 40 karda olan da hamile.kaliyor doguruyorda
Haticearen Uzumunnannesi_06 girer canım ilacı doğuma kadar düzenli kullanim ve ayda 1 ölçüm yaptır sağlık ocağında oyuzden çok korkma
Buseyvz Uzumunnannesi_06 ömür boyu da olsan önemli olan düzende tutabilmek canım ama ilacını sakın aksatma, hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤗